Kalendář
Kalendář
Integrovaný systém
Všechny moduly Odoo fungují jako jeden celek.
Jednotné řízení
Centrální správa všech firemních aktivit.
Kalendářová synchronizace
Plná kompatibilita s Google a Apple kalendáři.
Pořádek, přehled, time management
Odoo Kalendář je komplexní nástroj pro organizaci času.
Umožní vám snadno plánovat a spravovat všechny vaše schůzky, úkoly a projekty na jednom přehledném místě.
Díky intuitivnímu rozhraní budete mít vždy dokonalý přehled o denních, týdenních i měsíčních plánech.
Ať už připravujete porady s týmem, setkání s klienty nebo sledujete termíny projektů, tento kalendář vám poskytne veškeré nástroje pro maximálně efektivní správu času.


Pořádek, přehled, time management
Odoo Kalendář je komplexní nástroj pro organizaci času.
Umožní vám snadno plánovat a spravovat všechny vaše schůzky, úkoly a projekty na jednom přehledném místě.
Díky intuitivnímu rozhraní budete mít vždy dokonalý přehled o denních, týdenních i měsíčních plánech.
Ať už připravujete porady s týmem, setkání s klienty nebo sledujete termíny projektů, tento kalendář vám poskytne veškeré nástroje pro maximálně efektivní správu času.

Snadné propojení
Proměňte svůj kalendář v centrální řídicí systém díky dokonalé provázanosti všech aplikací Odoo.
Propojte bez námahy kalendář s úkoly, projekty, fakturami a emaily a získejte ucelenou platformu pro řízení vašich firemních aktivit.
Každá naplánovaná schůzka automaticky generuje příslušné úkoly, které jsou okamžitě synchronizovány v celém systému.
Výsledkem je maximální efektivita a žádné opomenuté termíny.

Snadné propojení
Proměňte svůj kalendář v centrální řídicí systém díky dokonalé provázanosti všech aplikací Odoo.
Propojte bez námahy kalendář s úkoly, projekty, fakturami a emaily a získejte ucelenou platformu pro řízení vašich firemních aktivit.
Každá naplánovaná schůzka automaticky generuje příslušné úkoly, které jsou okamžitě synchronizovány v celém systému.
Výsledkem je maximální efektivita a žádné opomenuté termíny.

Sdílení kalendářů
Posuňte týmovou spolupráci na vyšší úroveň prostřednictvím sdílených kalendářů.
Okamžitě zjistíte dostupnost jednotlivých členů vašeho týmu a výrazně zefektivníte plánování schůzek i projektů.
Sdílení termínů vám umožní koordinovat aktivity s nebývalou přesností a minimalizovat zbytečné prostoje.
Sdílení kalendářů
Posuňte týmovou spolupráci na vyšší úroveň prostřednictvím sdílených kalendářů.
Okamžitě zjistíte dostupnost jednotlivých členů vašeho týmu a výrazně zefektivníte plánování schůzek i projektů.
Sdílení termínů vám umožní koordinovat aktivity s nebývalou přesností a minimalizovat zbytečné prostoje.
Rostete?
KALENDÁŘ
Sdílejte své kalendáře v týmu. Snadné propojení Google, Apple a Outlook kalendářů.
Sledujte průběh prací a zvyšujte produktivitu vás i vašich zaměstnanců.
Jednoduchá evidence odpracovaných hodin. Automatické propojení s projekty a fakturací.
Vytvářejte automaticky faktury z objednávek a projektů.